Üzleti identitás tanácsadás
Kezdő vállalkozóknak és újraindulóknak nyújtok személyre szabott támogatást, hogy organikusan építhessék márkájukat anélkül, hogy profi marketingismeretre lenne szükségük. Segítek célközönségük meghatározásában, közösségi média stratégiák kidolgozásában, valamint egyszerű logó- és szlogenötletek kitalálásában.
Csomagjaim a gyakorlatias útmutatást helyezik előtérbe, például posztkészítés oktatással vagy alapvető weboldal-kezeléssel, így mindenki saját tempóban tanulhat.
Munkám során hangsúlyozom a közös munkát, a visszajelzésekre építést és a tömegből való kitűnést praktikus eszközökkel. Célom, hogy minden vállalkozó magabiztosan tudjon kommunikálni márkájával, akár kevesebb mint 50.000 forintos költségvetéssel is.

Márkaindító Csomag
- Rövid beszélgetés a vállalkozás céljairól és értékeiről
- Egyszerű célcsoport-meghatározás közösen
- Buyer persona kialakítása (4 db) + nekik szóló posztötletek
- 3 logóötlet vázlat
- 5 szlogen javaslat
- 10 poszt ötlet közösségi médiára
- Kampányjavaslatok

Márkaerősítő Csomag
- Minden amit a Márkaindító Csomag tartalmaz
- Egyszerű arculati útmutató (színek, betűtípus)
- 1 hónapos tartalom naptár közösségi médiára
- 2 órás oktatás: Hatékony posztok készítése és ütemezése
- Canva alapok: Egyszerű grafikák készítése posztokhoz
- Ötletek az első marketing anyagokhoz (pl. szórólap, névjegykártya)

Márkahatás Csomag (3 hónap)
- Minden amit a Márkaerősítő Csomag tartalmaz
- Egyszerű weboldal elkészítése (1-3 oldal)
- 3 órás oktatás: Weboldal kezelése és frissítése
- Havi konzultáció a márkaépítés haladásáról(havi 2 X 1 óra konzultáció)
Opcionális mentorálás a csomagok mellé
Válaszd ki az egyik csomagot és egészítsd ki személyre szabott mentorálással!
Egy órán keresztül foglalkozunk közösen azokkal a kihívásokkal, amelyekkel szembenézel. Legyen szó digitális anyagok készítéséről, kommunikációs stratégiákról, értékesítési taktikákról vagy akár kollegák oktatásáról, én itt vagyok, hogy segítsek.

Referenciák

Fehérvárikút
- kommunikációs anyagok (szórólap)

Pintér Pilla
- social media kampányok, nyereményjátok
- tartalomstratégia
- célcsoport elemzés
- buyer persona alkotás
- célcsoportfüggő kommunikáció

Somodi Erika
- logó ötletek
- szlogen ötletek
- kampánystratégia
- social média stratégia
- célcsoport elemzés és meghatározás
- buyer persona alkotás
- célcsoportfüggő kommunikáció