Szakmai blog

Képzelj el egy világot, ahol minden sales folyamat hatékonyan működik, és az értékesítési csapatod mindig a megfelelő ügyfelet éri el. Te mennyire ismered a vevőidet? Vagy inkább ösztönösen próbálkozol, bízva abban, hogy az üzeneted eljut a megfelelő emberekhez?

A mai világban az értékesítési szakma alapjai ugyan nem változtak – a kapcsolatépítés, az ügyfélbizalom megszerzése és a hatékony tárgyalás továbbra is kulcsfontosságú –, azonban a technológiai fejlődés, a digitalizáció és az ügyfelek megváltozott elvárásai teljesen új megközelítést igényelnek. Egy profi értékesítő betanítását ma már nem lehet...

Képzeld el a következő helyzetet: Egy ambiciózus, tehetséges csapat összegyűlik egy fontos megbeszélésre. Mindenki tele van ötletekkel, energiával és lelkesedéssel. Aztán belép a vezető, és pillanatok alatt sikerül tönkretennie mindent. Ismerős? Sajnos túl gyakran előfordul, hogy épp a vezető bizonyul a csapat leggyengébb láncszemének. Ez a...

A szervezetek gyakran esnek abba a csapdába, hogy a fájdalompontjaikat gyors és egyszerű megoldásokkal próbálják orvosolni, ahelyett hogy átfogóbb, stratégiai megközelítést alkalmaznának. Ez a tendencia különösen szembetűnő a képzések területén, ahol sokan egy "fiókból előhúzott" tréninget tekintenek univerzális megoldásnak. Azonban a valóság ennél...